contraspionaj Incercari de penetrare a centrului sacru

In jos

contraspionaj Incercari de penetrare a centrului sacru

Mesaj  MIHAI BELTECHI la data de Joi Aug 23, 2018 2:42 pm

CAPITOL 6 - RESURSE UMANE
6.7.contraspionaj Incercari de penetrare a centrului sacru
https://sites.google.com/site/bruioanerom/contraspiona
https://sites.google.com/site/farmacistulcasei/13-1-operatiunea-dasha
Aparent o atitudine afectuoasă a unor prieteni , în realitate, unul dintre indivizi ,cel cu alură de halterofil mă placa din spate iar ceilalţi doi mă apucaseră ferm fiecare de câte un braţ.
- Fără nazuri ! Ne îndreptăm frumos spre furgoneta albastră şi urcăm în furgonetă , asta dacă nu vrei să aibă loc un schimb nebun de focuri.Nu uita faptul că în jur e plin de copii care tocmai acum ies de la şcoală.
-Cine sunteţi ? Ce vreţi de la mine ? Sunt doar un profesor de la un liceu de la ţară
Indivul din spate mă loveşte scurt dar năprasnic la nivelul rinichilor :
- Să taci când vorbeşti !
Tac dar îl ţin minte pentru mai târziu. Urcăm în microbus , se închide uşa şi microbusul demarează în trombă.
-Moshe , anunţă-l pe Ayan că am plecat şi că folosim traseul doi.
E clar , băieţii sunt de la Mosad sau sunt în legătură cu Mosadul. Sunt palmat peste tot , evident că am de-a face cu profesionişti.Sunt deposedat urgent de pumnal , de revolverul Cobra şi de telefonul mobil iar tipul cu ochelari ( l-am botezat Doctorul) se miră ipocrit:
-Interesantă dotarea pe care o are un modest profesor de ţară.Pistol cu amortizor , pumnal ,telefon cu GPS...
- Dezbrăcarea la pielea goală , dezbrăcarea imediat. Halterofilul se uită urît la mine , pare pregătit şi hotărît să lovească iar.Mă dezbrac şi îmi pun hainele pe bancheta din faţă iar le indeasă grăbit într-un sac negru.
Urmează puricarea genţii mele diplomat :